Mohon Aktifkan Javascript!Enable JavaScript
-->

معلوماتك اونلاين | جديد في عالم المعرفة معلوماتك اونلاين | جديد في عالم المعرفة
random

آخر المواضيع

random
recent
جاري التحميل ...
recent

ماذا أفعل لو تم النصب عليا في بنك البايبال| وكيف ارجع حقي؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
من كام يوم في واحد الله يسامحه 
نشر في جروب على الفيس بوك انه بيمتلك قناة علي اليوتيوب.


 فيها تقريبا اكثر من (500 مشترك) وعارضة للبيع 10 دولار والدفع عن طريق بايبال.
 فلما شوفت المنشور ده قلت اكلمه في ان انا اشتريه منه,
خصوصا ان قناتي القديم اتقفلت من قبل ادارة اليوتيوب 
بسب الاسبام او المحتوى الغير مرغوب فيه 
 فكلمت صاحب القناة اللي عارضها للبيع فطلبت منه ان انا اشتري منه القناة ب 5 دولار بس.
رفض وقالي مش هاينفع , قلتله ليه؟  انا شاري ومش معايا غير 5دولار, 
 المهم وافق على ال 5 دولار
فقالي  حول ال 5 دولار  وانا ابعتلك القناة , فقلت له  وايه الضمان لو مادتنيش القناة
قالي لو مابعتلكش القناة بعد دقيقتين بلغ مدير الجروب ,
بصراحة انا ماشكتش في لحظة انه ممكن ينصب عليا
فحولت له ال5دولار وكان اول مره احول فلوس لحد  واستنيت ان يجيلي رسالة بتقول 
ان تم دعوتك لتكون مالكا للقتاة.
فامجاليش حاجة خالص,
 فقلت اكلمة, 
فاتضحلي ان حسابه على الفيس بوك كان وهمي فكل مابعتله رسالة
الفيسبوك يقولي هذا الشخص غير متاح حاليا.
  اوبا فقلت انا كدا اتنصب عليا ودي كانت اول مره في حياتي حد ينصب عليا
ايه العمل دلوقتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاليك شرح مفصل في كيفية استرجاع اموالي

مشاهدة ممتعة




ونصيحه مني لوحبيت تشتري اي منتج من الانترنت 
دور على مواقع موثق منها وماتحولش تشتري من اي حد والسلام.
شكرا على حسن المتابعة 
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته



التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

تابعونا لتتوصل بجديد أحمد عمر

اعلان

إعلان